joi, 28 aprilie 2011

Review:Revlon Colorstay (150 buff)


Hey girls...Acum cateva zile l-am achizitionat si sunt foarte multumita de acest produs.Eu am tenul oleios si am incercat MULTE fonduri de ten si aproape toate dupa un interval de 2-3 ore imi faceau fata sa straluceasca.La inceput am fost sceptica in privinta acestui produs...."e doar un fond de ten ca celalalte :-j" dar surpriza a venit cand l-am incercat.Am fost in prima zi dupa ce l-am achizitionat la scoala si nici dupa ce am terminat orele nu imi stralucea fata.Matifiaza perfect si are si un SPF 15,ceea ce ne da un plus de protectie.Eu sunt foarte multumita de acest produs si il recomand cu mult drag mai ales pentru fetele cu tenul deschis.Bye :-h

Un comentariu:

  1. O sa iau si eu acest fond de ten pentru ca imi trebuie neaparat unul care sa imi tina sub control productia de sebuum :)

    RăspundețiȘtergere