duminică, 22 mai 2011

Request ♡ My hair routine


Buna din nou:*, in ultimul timp am avut mai multe requests pe care abia acum apuc sa le fac datorita timpului:( am avut multe teze si nu am avut timp de nimic...dar am terminat si acum pot sa va raspund intrebarilor voastre.O fata "kitty" mi-a pus o intrebare "Ce ne recomanzi pentru intretinerea unui par uscat?Masti,sampon,balsam.pls" mi sa parut interesanta ideea si am decis sa fac acest material,sper sa va placa:*




Acestea sunt produsele pe care le folosesc:
♡ 1. Spuma de par Avon
Imi place mult :x nu ingrasa parul si ii da o usoara tenta de ondulat.Are o consistenta usoara si miroase bine.E foarte buna.
♡ 2. Sampon Gerocosen
Samponul asta ma ajutat mult sa mi se refaca parul,acum parul meu nu mai e asa degradat in urma numeroaselor decolorari.Il recomand di toata inima:x e ffffffffffffffff bun ! daca ai parul degradat ( ca mine) sau ai proble cu caderea parului samponul asta te ajuta mult.
♡ 3. Ser pentru varfuri deteriorate Avon
Imi place ca imi face parul moale :x inca nu am observat daca il si trateaza ca il am de vreo 3 saptamani si nu imi dau bine seama.O sa va spun pe parcurs:)
♡ 4. Tratament pentru fire rebele Avon
Stiu ca a primit un premiu intr-o revista:-? am vazut un clip pe youtube de la o fata din state "dulcecandy87".Mie personal imi place ca imi face parul matasos,are un miros placut.
♡ 5. Masca de par Planet Spa
Ador masca asta,imi face parul moale si il repara.O recomand e ff buna.

Cam atatea produse folosesc eu pentru par...nu imi place sa folosesc balsam deoarece imi ingrasa parul:(.
Voi ce produse imi mai recomandati;;)?

5 comentarii:

  1. si eu am aceiasi problema cu balsamul:-s...mastile de par le ador..mai ales cele cu ulei de masline

    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. mastile de par de la planet spa sunt cele mai bu ne ! Din cate am incercat eu ! :)
    ce clasa esti :D:D?
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut si eu serul pentru varfuri deteriorate si masca de par Planet Spa.Ador produsele Planet Spa iar masca aceasta a fost atat de buna!Am avut si o crema pentru corp cu mici particule.

    RăspundețiȘtergere
  4. hehehe iti multumesc din suflet pentru ca ma ajuti cand te intreb cva.
    Pentru mine blogul tau a devenit o sursa de inspiratie.
    Multumesc pentru TOT !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ kitty: Eu iti multumesc pt ca imi urmaresti blogul.

    RăspundețiȘtergere