joi, 16 iunie 2011

Produsele care imi plac in acest moment ♥

♥ Buna dragele mele astazi am sa va vorbesc despre produsele pe care le folosesc in acest moment;;) sper sa va placa.Pupici:*

 Pentru ingrijirea tenului folosesc masca de la planet spa cu ceai alb,e foaste buna si imi calmeaza tenul.Ca exfoliant il folosesc pe cel la oriflame din gama sweedish spa care isi face treaba si nu imi irita fata ca alte exfoliante pentru fata.Apoi folosesc crema de la Avon care cu vitamine si SPF 15,ca a venit vara si trebuie sa ne protejam de radiatiile solare.Eu am tenul foarte sensibil si de aceea am avut mai probleme pana sa gasesc un demachiant bun dar in sfarsit l-am gasit,si e la un pret foarte bun.Imi plac foarte mult balsamurile de buze de la nivea sunt foarte hidratante.
 Ca produse de make-up folosesc rimelul de la lancome care imi separa genele perfect si le da volum,fondul de ten de la MAC care imi acopera foarte bine imperfectiunile ( chiar daca nu prea am:)) stiu ce o sa ziceti ca vara nu trebuie sa folosim fondul de ten dar inca nu sunt zilele acelea de vara foarte toride).Ador trusa de sprancene de la oriflame se potriveste foarte bine cu nuanta naturala a sprancenelor mele,eu fiind bruneta.Apoi creionul dermatograf de la oriflame,cel mai mult imi place ca nu trebuie sa il ascut...multe dintre creioane se ascut foarte greu si ramai cu jumatate daca nu e de calitate.Acum cateva zile am inceput sa folosesc blush-ul de la Elf si spre surprinderea mea m-am indragostit de el de cand am inceput sa il folosesc.E o nuanta superba de roz ;;).Ca ruj il folosesc pe cel de la too face care mai am foate putin si de aceea am luat poza de pe net ca sa nu va arat rujul aproape gol...anyway imi place foarte mult e o nuanta foarte cute de roz :x perfecta pentru zi.
 Ieri mi-am luat aceasta oja de la un super market si imi place foarte mult culoarea,e un roz inchis.vara asta ma gandesc sa port numai nuante vesele ;;) Ce parere aveti?
 Ador acest parfum,imi aminteste de copilarie cand mama mi-l facea cadou :x e super dragut.Are o usoara tenta de floral....♥
 Pentru par am inceput sa folosesc spuma de par de la Avon pentru definirea buclelor ca tot e vara si se poarta look-urile cat mai naturale.Am ales spray-ul de protectie impotriva caldurii de la gerovital care pana acum nu am nimic de obiectat impotriva lui...imi place.Apoi serul pentru varfuri deteriorate care cred ca o sa fie in fiecare luna printre favoritele mele.
Pentru corp imi place sa folosesc gelul de dus de la Oriflame din gama Savannah care miroase foarte fresh cu o usoara tenta de tropical.Exfoliantul pe care il folosesc imi lasa pielea fina...ca de bebe ceea ce imi place foarte mult.Luna asta am folosit foarte mult untul de corp de la Avon,care imi  hidrateaza pielea atunci cand am nevoie.Cum tot a venit vara si am inceput toate sa purtam pantaloni scurti,fustite trebuie si picioarele noastre sa arate bine asa ca uleiul de corp de la avon ne poate ajuta sa avem niste picioare frumoase cu o usoara stralucire.

♥ My favorite game:Stiu ca asta nu are legatura cu industria cosmetica da de aproximativ o luna am devenit dependenta de acest joc,imi place foarte mult:x si am vrut sa va spun si voua poate cine stie...suntem vecine de joc:>.

♥ Bye:*

3 comentarii:

  1. Ne place :X e utila postarea pentru shopping. Cred ca voi comanda si eu untul de corp de Avon Hi hi :-p

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador farmerama:))) cate nopti am pierdut cu acest joc:* Si de ce sa mint:)) mai pierd si acum

    RăspundețiȘtergere
  3. spuma pentru definirea buclelor o am si eu !
    imi place foarte muuult si mirosul e minunat <3
    I love Avon too ! :D

    RăspundețiȘtergere