miercuri, 31 august 2011

♥ Agust Fav.

Hey,in sfarsit a venit timpul sa va arat my favorites of the mounth .Stiu ca nu am nicio scuza ca nu am mai scris nimic de cand am venit din vacanta dar am avut niste probleme personale:( care sper sa le rezolv cat mai curand.



♥ Agust Favorites ♥

♥ Spray-ul after sun de la Avon:Cred ca fiecare dintre noi vrea sa isi pastreze cat mai mult bronzul atunci cand venim de la mare.Cel mai important dupa ce stam la soare este sa folosim o lotiune after sun ca sa nu ni se duca piele.
 ♥ Am inceput sa folosesc acest ulei de corp din cauza sclipiciului stiu ca poate parea ciudat dar mi sa parut ca picioarele arata mai bine cu putin sclipici:=);)
 ♥ Doua lipgloss -uri pe care le ador.Sunt foarte pigmentate si persista foarte bine pe buze.
♥ un balsam de buze de la Nivea si unul de la Labello.
 ♥ Este o produs care mi-a facut luna mai frumoasa,l-am mai folosit si sunt super incantata de el.Imi face parul foarte moale si nu se mai incurca.
 ♥ Parfumul love potion de la Oriflame:Imi place foarte mult cu miroase,dar acum sa fim seriosi prea multa reclama si laude.Nu cred ca are efect de afrodisiac,daca ar fi asa nu ar mai fi la oriflame.Voi ce credeti?
 ♥ Imi plac foarte mult produsele de la garnier fructis,acest fixativ nu avea cum sa fie exceptia.Nu imi faca parul "de sarma" ca unele fixative.
 ♥ Am vazut acest produs pe blogul Dariei si am fost curioasa cum e asa ca mi l-am luat si eu si acum mai am foarte putin dupa 2 saptamani.
♥ Ador aceasta nuanta:x...am purtat-o des cand am mers pe plaja.
 ♥ Fard cu sclipici de la oriflame.
 ♥ Mi-am luat-o de la mare si spre surprinderea mea am dat 5 lei cand in oras le gasesc cu doi lei but anyway imi place foarte mult nuanta aceasta.


♥ O Intrebare:Ce produse preferati de la Efl?vreau sa fac o comanda dar nu stiu ce sa imi iau:))

10 comentarii:

  1. hei :D ma bucur ca lai vazut pe blogul meu si tia placut :x vreau si eu love potion , dar parca mai tare vreau heat de la beyonce

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-am luat fardul asta: http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_1_0_7_17-Fard-de-ochi.php# culoarea Pretty n`Pink, imi place atat de mult, e un roz asa natural si textura mi se pare foarte buna, imi rezista foarte mult, in schimb fardul duo nu-mi place deloc, are o culoare asa fada si imi mai plac pensulele, foarte bune. Mi-am mai luat si fond de ten, dar mi se par cam micut si prea uleios.Eu mi-am luat din gama essential pentru ca doar asta era la inceput :*

    RăspundețiȘtergere
  3. mie de la elf imi place crema nuantatoare . eu fc parte din categoria care se intelege cu ea. vara o folosesc in loc de fdt.
    Acum nu stiu ce sa-ti zic de produse preferate ca nu prea am produse elfdar mi-asi dori un baton corector si un kit pentru sprancene ;))


    XoXo :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Parfumul ala miroase bestial. Si aduce foarte mult cu Nina Ricci Nina. Pacat ca am doar mostra. =((

    RăspundețiȘtergere
  5. De la elf daca nu ai deja iti recomand pudra bronzanta Luminance(de fapt e o pudra iluminatoare),blushul in nuanta COY,primerul pentru ochi si pensulele :D

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am acel spray de corp de la avon si imi place mult :D ,vroiam sa te intreb parfumul daca e fresh ,daca persista asa putin macar si cam cat ai dat pe el ?:D(cam multe intrebari nu ?;)):-*

    RăspundețiȘtergere
  7. EU ADOR BLUSH-URILE ( MAI ALES cel glow):X
    De pudra am vazut ca sunt fetele foarte multumite.
    Personal ador creionul de buze mat-NUANTA coral.E genial :X !
    sa ne arati ce iti cumperi.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Dariaa:Si eu vreau parfumul de la Beyonce,dar parca mie frica sa il iau de pe net ca poate nu e original.

    RăspundețiȘtergere
  9. @kryss:din cate am auzit fardurile de la elf nu sunt prea bune.Sunt pigmentate?ca eu am primit cadou un set de farduri si erau mult prea prafoase.

    @karina:corectorul din gama normala e destul de bun,il am si eu.

    @PreciousBoutique :am deja pudra iluminanta blush-ul ar fi o alegere interesanta:>

    @camy: stai linistita,nu sunt multe intrebari:P,parfumul nu e deloc fresh,e dulce dar nu prea dulce.Nu persista mai mult de 2 ore cel putin pe pielea mea dar miroase atat de bine ca nu ma deranjeaza sa ma mai dau atunci cand simt ca nu mai miroase.Am dat 50 de lei dar trb sa te grabesti ca in catalogul urmator e 85;;)

    @Alyna.make-up :creionul in nuanta coral e un fel de orange?

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi plac foarte mult pudrele bronzante Luminance si Sun kissed. Am fost multumita si de pensule, glossurile si rujul de buze din gama esentials... In general au produse ok din punct de vedere al raportului calitate- pret, singurele lucruri care lasa de dorit sunt ambalajele.

    RăspundețiȘtergere