sâmbătă, 3 decembrie 2011

November ♥ Favorites

A sosit si luna Decembrie si atunci e timpul pentru November Favorites.Stiu ca nu am mai facaut de mult acest gen de postare dar am incercat sa termin ce produse de make-up aveam care nu le-am considerat chiar favorite.Dupa ce am terminat o parte din produsele de make-up pe care le aveam mi-am achizitionat altele de care pur si simplu m-am indragostit.Sa va arat si voua despre ce este vorba:


♥ Am sa incep cu paleta de la Sleek care chiar daca o am de foarte putin timp a devenit preferata mea,culorile sunt asa pigmentate si rezista mult pe pleoape.E perfecta pentru un machiaj de zi :x. Review aici
♥ Ce pot sa mai spun despre Keratina lichida?o ador.Review aici
♥ Balsam bifazic hidroreparator pentru par foarte uscat sau deteriorat este prima data cand il folosesc si imi place destul de mult.Imi face parul foarte moale dar nu trebuie folosit uscatorul de par ca in cazul keratinei deoarece devine parul aspru.Imi place sa il aplic pe parul ud si dupa sa il las sa se usuce natural pentru un efect mai intens.
♥ Fondul de ten matifiant de la Sephora:Acopera destul de bine si cel mai important ramane pe fata un timp indelungat.
♥ Rimelul si creionul  Super Shock: Am mai folosit rimelul si inainte si mi-a placut dar am ramas foarte surprinsa de calitatea creionului,e intr-o nuanta foarte indensa de negru si pesista destul de bine fara sa se intinda.
♥ Cutiuta cu minuni:Chiar face minuni pentru buzele mele.
♥ Rujul Farmasi:Am cautat de mult o nuanta asa intensa de portocaliu.


2 comentarii:

  1. Ce e cutiuta cu minuni? E asa de cute...stiu ca am mai vazut-o dar...nu-mi amintesc de ea.
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Just_Me:e un fel de balsam de buze;;) da poti sa il folosesti si pentru corp.Da la cat de mic e il folosesti odata:))

    RăspundețiȘtergere